Siłownia Dobra

      Brak komentarzy do Siłownia Dobra

Mięśnie klatki piersiowej to szczególnie wyznaczyć naszego uczucia w ruch siłowy. Chyba jest jedną z obecnych grze mięśniowych, które doskonale zrobione pozwalają nam dużo przyjemności a ładnie się prezentuje i mocno podaje się w oczy.

Siłownia Płoty

 

Ale niestety prędko lub później każdy dotrze na opór – na obecny etap, gdy klata przestaje być. Podchodzi do stagnacji. Niczym jej usunąć, jak przełamać tą frustracja i zrobić, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w niniejszym artykule.

somatodrol

somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej kiedy a każde inne nie lubią nudy, czyli takich samych treningów, wytwarzanych przez większy okresu. A zatem podstawa to dziwić mięśnie na jakimkolwiek treningu. Staraj się, by każdy Twój trening wyglądał nieco inaczej. Co wtedy znaczy? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak samo. Większość z trenujących pisze ten brak, że prawie zawsze zaczynają ruch na tą część mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Płoty

Odpuść na pewien etap to zadanie, zapomnij o nim na parę tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono znacznie pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu zostaną się one znacznie wypukłe, pełniejsze – a jednak o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jako jedyne prowadzisz na górną partię, to następne niech będzie na niską, następne na środkową. Gra tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Płoty

To także jest popularny błąd, który mówią szczególnie początkujący – wykonują zadania na targ wielkim ciężarze zaniedbując technikę. Nie jest nic gorszego! Po pierwsze poprzez to mięśnie nie otwierają się tak, jak powinny, i po drugie istnieje wysokie ryzyko kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się brakiem jest wykonywanie wciąż tej jedynej ilości powtórzeń, np., 8. Jeżeli tak wyglądasz to system oraz mięśnie się szkolą a nawet kiedy na startu są efekty, wtedy w efekcie trafi do stagnacji. Tak, więc rób czasami po 5-6 powtórzeń, następnym razem po 10-12.

Siłownia Płoty

Należy i myśleć o właściwej suplementacji, bowiem w jakimś okresie suplementy które dajmy z posiłków stają się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na start jako racja to białko, bcaa, izotonik, natomiast na skalę królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jak więc trafiłeś na granicę i mięśnie przestały się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny pomóc Ci dać zadowalające efekty. Podobne zalecenia można tak wykorzystać na jakąkolwiek kolejną część mięśni. Jeśli potem nie będziesz uznawał pożądanych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo weź z treningu z takim specjalistą. Nieraz zdanie na budowane zadania krytycznym spojrzeniem przynoszą dużo pozytywne rezultaty. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, dobór odpowiedniego ciężaru, i już jakość wykonywanych ćwiczeń samemu ocenić jest stosunkowo ciężko.

Można poprosić znajomego lub koleżankę aby zobaczyli lub ich zdaniem ćwiczenia robione są prawidłowo, ale same dobrą pracą, która daje rezultaty jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane zadania i sprawdzić błędy techniczne. Metoda zapisywania się podczas wykonywania ćwiczeń i może znacząco podnieść jakość, i kiedy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Płoty

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o